Pages

Thursday, August 11, 2011

pelik,dan hairan

hari ni,aku terpanggil utk tulis sesuatu.
suatu luahan ...
yg mungkin org sedar atau x sedar.

perlu ke die wat semua ni?
katenye nk elakkan maksiat..
x maw msj..
ok,i deserve i know u..rupanye byk lg aku x taw..
aku x bleh percaya org 100%,sbb aku ada pengalaman sbb percaya.
so,kau kate mcm tu..aku just hormat dan membenarkan kata-kata itu.

aku x taksub utk bercinta..
cube aku harap,bile aku dh ready nk kawen,jodoh itu ada.
aku x nk la cr2..byk lg cita-cita yg perlu aku kejar..
kejar cinta skang buang mase la..
bkn tentu kite kawen dgn die pn.

kawan2 aku punye byk pengalaman cm tu..
kapel 3 taun,last2 clash juga..
so,my decision is,relaks bro...
wanita itu sendiri adalah rahsia..
byk yg kite x taw ttg wanita ni..

kite just skang,teruskan perjuangan dlm pembelajaran dan bersaing dgn perempuan..
hey gurl,korang igt laki x hebat??
aku akn buktikan lelaki hebat jugak k.
bersama kwn2 aku yg laen..

No comments:

Post a Comment