Pages

Friday, August 12, 2011

kenangan ku..

hai ...
nk share something la arini..
selama ni aku terpk..
nape aku x leh lupekan ex aku..walaupun dh lame.
rupanye aku gunakan name die dlm password fb aku.
so,tiap kali aku login,guna name die..

aku x rase nk tuka pon password tu..
satu je care aku bleh wat ialah..
x login fb...dgn kate laen x aktif...
aku dh buang da gambar2 aku kt fb.
n dh ubah setting2 fb aku..
aku mungkin x on9 sgt da..

lg pon..aku dh keje skang ni.
ari2 aku keje..so,mase utk on9 enggak ada..
hehe..good kn..
aku nk keje sampai 20hb 8 ni je..
then,nk tumpu 10 mlm terakhir lak..
mcm2 jugak aku nk settle kn..
kueh raye nk wat,nk potong rumput..cat uma.
nk harap adik2 yg laen,hmmm..hampeh..

then,kite beraya lak..
huhu..kena hard la keje skang ni..br leh beli bj raye..huhu.
doakan aku terus berdaya k..
selamat menjalani fasa 2 RAMADHAN

No comments:

Post a Comment